

Cum ajung mediatorii culturali să aibă o practică participativă?
Medierea culturală centrată pe public are nevoie de cunoștințe, atitudini și abilități specifice, dar și de un mediu de lucru care să sprijine educatorii să dezvolte activități, instrumente și metode aliniate principiilor participării. Pregătirea acestora trebuie să fie sprijinită și încurajată de organizații sau instituții deschise acestor obiective și de un colectiv sau o comunitate de practică. Ce cultură organizațională este necesară în organizații, instituții culturale și în școli pentru ca participarea copiilor să devină centrală medierii și educației culturale? De ce competențe au nevoie mediatorii pentru ca implicarea publicului să fie un factor esențial al proceselor cultural-educaționale puse în mișcare?
marți, 30 august 2022
16.30-18.30
Qub, Str. Ferdinand 22-26, Cluj-Napoca
Zoom
Echipă și invitați

Mihaela Michailov
vezi bio

Dr. Diana Andone
vezi bio

Emil Pantelimon
vezi bio

Raluca Iacob
vezi bio