Ce repere avem pentru a integra participarea în practica medierii?
Participarea se referă la implicare și presupune (re)cunoașterea copiilor ca parteneri ai unei relații esențiale, pentru a crește prin întâlnirea cu arta și a o aduce la viață. Prin asumarea participării drept principiu al medierii culturale, educatorul promite că va căuta modurile prin care ei să fie nu doar captivați de experiența creată, ci să fie prezenți și reprezentați în scopurile, conținuturile, metodele sau rezultatele procesului. Ce resurse folosesc mediatorii culturali care au transformat participarea într-un principiu fundamental de lucru cu copiii? Ce metodologii ghidează practicile organizaționale care își propun dezvoltarea publicului prin interactivitate și prin implicare? Care sunt reperele managerilor culturali interesați de participare ca principiu al unor intervenții cu impact cultural, dar și social sau comunitar?
marți, 30 august 2022
14.00-16.00
Qub, Str. Ferdinand 22-26, Cluj-Napoca
Zoom
Echipă și invitați
Mirela Giacomel
Mirela Giacomel
Cristina Toma
Maria Cristina Toma
Rarița Zbranca
Rariţa Zbranca
Corina Bucea1
Corina Bucea