Cum integrează STE(A)M arta și știința în educație?

În educație, artele și științele se întâlnesc și sub conceptul de STE(A)M. Acronimul se referă la știință, tehnologie, inginerie, arte și matematică, iar conceptul se referă la abordarea integrată a predării acestor discipline, cu diverse nuanțe. Promovarea sa în școli este motivată de nevoia calibrării educației cu evoluțiile tehnologice și cu noile competențe necesare pe piața muncii, care pun accentul pe dezvoltarea capacităților matematice, științifice și creative. În ce privește artele, acestea sunt surprinse fie ca un mod de gândire asupra realității – creativitatea -, fie ca un câmp de producere a cunoașterii, cu rezultate educaționale specifice. Care este istoricul teoretic și de politici al STE(A)M în Europa, cum este pus în practică în școlile din România și cum influențează munca organizațiilor cu misiune educațională?


Madlen Șerban – Secretar General al Comisiei Naționale a României pentru UNESCO  și profesor asociat la Facultatea de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității din București

Mihai Iacob – cercetător în educație, doctorand la Facultatea de Psihologie și Științele Educației de la Universitatea din București

Miruna Amza – manager proiect, Learning Qub / Centrul Cultural Clujean

Moderator: Mihai Lupu – fondator EduCaB (Educational Capacity Building in Local Communities) și Short Film Breaks

marți, 26 octombrie 2021
15:00 - 18:00
Zoom
Echipă și invitați
2.1 Madlen Serban
Madlen Șerban
2.1 Mihai Iacob
Mihai Iacob
0. Miruna Amza
Miruna Amza
2.1 Mihai Lupu
Mihai Lupu